Najčastejšie kladené otázky

Kedy obdržím objednaný tovar?

Hneď po uhradení objednávky Vám bude tovar odoslaný zo skladu výrobcu priamo k Vám. Tovar bude doručovaný obvykle 15 až 25 pracovných dní čo je v reále 3-5 týždňov.

Ak ani do 60 dní zásielka nebude doručená, poukážeme Vám platbu, ktorú ste uhradili späť na Váš bežný účet.

Deklarované termíny realizácie objednávky sa môžu zmeniť v prípade neprítomnosti zákazníka, komplikácií pri kontakte kuriéra so zákazníkom alebo z nepredvídateľných dôvodov na strane kuriérskej služby.

Ako môžem reklamovať tovar?

V našich obchodných podmienkach úplne dole si stiahnite formulár na odstúpenie od zmluvy vypíšte ho a spolu s tovarom nám pošlite na adresu:
Well Livery s.r.o.
Orechová 4189/44
08501 Bardejov - BNV

Na formulári vypíšte či chcete vrátiť peniaze alebo poslať inú veľkosť alebo tovar. Pri vrátení platby Vás poprosíme o číslo účtu, na ktorý máme poukázať finančné prostriedky. Ešte Vás poprosíme o doloženie čísla objednávky.

Skontrolujeme tovar, vybavíme reklamáciu a ak bude relevantná tak do týždňa Vám vrátime peniaze na Váš účet alebo objednáme nový tovar podľa toho čo budete požadovať.  
Pamätajte:

Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania.

Balík na dobierku nepreberáme. 

Odkiaľ posielate tovar? Z akej destinácie mi príde objednaný tovar?

Tovar zasielame priamo od prvotných distribútorov. V dnešnej dobe snáď už nie je verejným tajomstvom, že všetka spotrebná elektronika a iné drobnosti pochádzajú z Číny alebo Taiwanu. Takže sme sa rozhodli, že najvýhodnejšie bude zasielať tovar koncovým zákazníkom priamo z destinácií ich výroby.

Zásielka s tovarom teda bude odoslaná z Čínskej ľudovej republiky. Zákazník okrem dlhšie dodacie lehoty však nezaznamená iný rozdiel. Zásielka je štandardne doručená Slovenskou poštou, popr. uložená na vyzdvihnutie.

 

Posielate tovar aj na dobierku?

Ako už z princípu fungovania e-shopu Fajnmoda.sk vyplýva, objednávku je možné platiť prevodom na účet alebo platobnou kartou online.

Platba dobierkou z dôvodu zaslania tovaru z Ázie možná nie je.

 

Môžem objednávku zaplatiť aj šekom?

 

Áno, ale porosíme Vás o dodatočné poslanie fotky, scanu ústrižka aby sme Vám vedeli spárovať Vašu platbu.

 

Zasielate tiež tovar do Českej republiky?

 

Nie, bohužiaľ túto službu nerobíme.

Môžem si vyzdvihnúť objednané výrobky osobne?

 

Fajnmoda.sk poskytuje len zásielkový predaj a preto neumožňuje osobný odber objednaného tovaru. Tovar posielame priamo zákazníkom na ich uvedenú adresu s dopravou zadarmo.

 

Môžem si tovar pozrieť/kúpiť priamo u Vás?

 

Nie, fajnmoda.sk poskytuje len zásielkový obchod, tovar ktorý ponúkame je skladom u dodávateľa v Ázijských krajinách. Bližšie informácie odkiaľ pochádza tovar máme popísané v našich obchodných podmienkach.

 

Ako najlepšie vybrať správnu veľkosť?

 

Pri každom výrobku sme umiestnili tabuľku veľkostí. Stačí len si ju prezrieť a pri výbere napr. mikiny sa riaďte uvedenými v nej parametrami. Keďže výrobky pochádzajú z Ázijských krajín tak je veľmi dôležité držať sa údajov v tabuľke pripojenej k výrobku, pretože sa môžu líšiť v závislosti na značke alebo pre určenie (veľkosti dámske či pánske).

Ak by ste si nevedeli poradiť nie je problém nás pred nákupom kontaktovať alebo do objednávky vpísať požadované miery vašej postavy a mi si to odkontrolujeme a zistíme či by Vám vyhovovala veľkosť alebo nie.

Môžem vrátiť spodné prádlo?

Spodná bielizeň, rovnako ako každý iný výrobok ponúkaný v našom obchode, môžete vrátiť do 14 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nového tovaru, nepoužitého, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebovania a zápachu (napr. po dezodorantoch).