O nás

1. Ako to, že je poštovné ZADARMO?

 

U drahého sortimentu nie je problém cenu za poštovné do ceny tovaru započítať tak, aby to zákazník nepoznal. My ale ponúkame položky do 25 eur a takmer vždy pod  túto sumu. Ako je to teda možné?

 

Zasielame tovar priamo od prvotných distribútorov. V dnešnej dobe snáď už nie je verejným tajomstvom, že všetka spotrebná elektronika a iné drobnosti pochádzajú z Číny alebo Taiwanu. Takže sme sa rozhodli, že najvýhodnejšie bude zasielať tovar koncovým zákazníkom priamo z destinácií ich výroby.

 

Veľká časť ceny nákladov na dovoz teda zostane ušetrená. Cenu nami ponúkaného tovaru sa snažíme vždy držať na úrovni konkurencie a najlepšie ešte vždy o trochu nižšie.

 

Cenu poštovného sme dokázali minimalizovať vďaka veľkému počtu zásielok, ktoré dodávatelia zasielajú našim zákazníkom. Dôležitou zásadou v obchodnom modeli eshopu Fajnmoda.sk, ktorou sa bezo zvyšku riadime, je to, že nepripočítavame cenu poštovného k tovaru, ale odčítame z našej marže. Na prvý pohľad sa to môže zdať bez rozdielu. Avšak porovnajte naše ceny s konkurenciou a spoznáte ten rozdiel.

Zásielka s tovarom teda bude odoslaná z Ázie (Čína). Zákazník okrem dlhšie dodacie lehoty však nezaznamená iný rozdiel. Zásielka je štandardne doručená Slovenskou poštou, popr. uložená na vyzdvihnutie.

 

2. Ako je to s reklamáciou?

 

Uvedomujeme si, že zasielať tovar na reklamáciu späť dodávateľovi do Ázie vyjde bežného spotrebiteľa neprimerane draho a hlavne to dlho trvá.

 

Preto sme sa rozhodli sprostredkovať aj vybavovanie reklamácií. Stačí aby nás zákazník kontaktoval telefonicky alebo e-mailom. Potom od nás obdržia adresu, samozrejme v SR, kam tovar zašle a zvyšok už vybavíme, ako pri nákupe v bežnom e-shope. Pre urýchlenie reklamačného konania vo väčšine prípadov necháme dodávateľa zaslať rovno tovar nový.

 

Čo keď sa napr. stratí zásielka pri preprave? V takom prípade berieme na seba všetku zodpovednosť a na naše náklady necháme dodávateľa zaslať tovar znova.

 

3. Ako môže zákazník za tovar platiť?

 

Ako už z princípu fungovania e-shopu Fajnmoda.sk vyplýva, objednávku je možné platiť prevodom na účet alebo platobnou kartou online.

 

Platba dobierkou z dôvodu zaslania tovaru z Ázie možná nie je.

 

Ak máte akékoľvek iné otázky alebo pripomienky ohľadne toho ako funguje proces objednávky, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu či telefónu.

 

Tím Fajnmoda.sk